åÅåååååååååååååååååååh!
Min dag har varit så himla bra ! :)
Jag gick upp tidigt 05.40 närmare bestämmt.
Haha, helt  galet tänk då att enri går upp så tidigt
varje dag i arbets veckan...
Det är riktigt bra gjort! 
Men ja sen i alla fall tog jag bussen till skene
och var på kaskad och simmade bastade och
sådant. Det var så himmla härligt!
Sen åt jag världens godaste frulle, nästan i fall!
Hade trevligt sälskap med jerre va där :)
Sen åkta jag hem till henri och diskade och
gjorde lite i ordning...
Sen var jag på klrskolan och jag klarade
rep 1 :) Så jag har bara sepition 2,3, kvar!
Typ... känns bra!
Jag åkte hem och sen tränade jag antes fotbollslag.
Sen åkte vi till matchen och vi vann mot visby med 10 p:)
Ja, sen har jag inte gjort så mkt mer...
Det är första fredagen på väldigt länge som jag inte är med
henri... men ja det känns bra ändå :)
I mogon blir en annan dag och så ska jag bland annat
övningsköra och kolla på henris match!

Nu ska jag nog borsta tänderna och sova!

Tackk för mej 
                                                                                                                                    ♀    PUSS.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback