det är som smågodis man bara häller i sig hela påsen.

Nu sitter jag här i henris soffa och har på tven...
Det är morgon soffan med maulo eller va hon nu heter...
Ganska intressant program.
Något som jag har kollat på nu ibland då och då under senaste månaderna...
Eftersom att jag har hur mycket tid som hälst.
Jag har så mycket tid så jag vet knappt vart jag ska lägga den!
Men ja visst är man lat som människa?
Jag skulle behöva städa mitt rumm,
 Jag skulle behöva rensa ur garderobe,
jag skulle behöva göra massa saker men sen så
finns det så mycket andra saker
att göra typ som bara at vara i nuet det är så skönt.
Typ som i dag  vaknade typ vi 9 het utvilad.
Sen satte jag på tven och kollade lite sen käka lite frulle
sen sitta här vid datan och kolla lite och ha på tven sammtidigt.
Det är så skönt.
Jag hade tänkt att ta en lång promenad nu och sen
gå för bi team sportia och kolla efter ngra nya basket skor.
Sen ska jag  till körskolan och göra lite frågor...
Sen ska jag  hem och köra med min far.

SLUT PÅ BABBLET NU TILL GÅRDAGEN!


Här var jag igår...
Asså det är ju en helt sjuk affär måste jag säga...
att det kan vara så billigt?
Jag köpte en mascara  ->                                         
Som jag verkligen rekomendera typ på lindex hade man fått betala
135 kr... jag  betalande 89...
Asså det  gör ju faktiskt skillnad!
Det va en trevlig resa med mycket fynd och det gillar vi!

Nu ska jag göra ngt vettigt.  Puss.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback