Ambitionen var ett långsamt gift...♥

 HEJ?!
Ja, det var NÄSTAN ett årsen som jag skrev sen sist....
Det sjuka är att jag lixom har velat blogga men...
Ja, jag kom inte in på den för jag hade tydligen fel lösenord eller ngt..

Spelar det längre ngn roll?
Jag orkar inte slåss,
 det är bortom min kontroll..
du  lämmnade mej  ensam
 och självklart blev jag rädd.              Jag är inne i en helt under ar kent period.


Jag skulle kunna sitta här i 2 hela dygn och bara skriva
Vad jag har haft för mej sen den 27 maj...
Men det tänker jag inte göra...
Men dte är ju inte fel att skriva små punkter som är kul att minnas...

♥ Jag och min bästa kille 4 ever Henri Tapani Aikio är tillsammans. ( OCH JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER DET!!!!)
♥ För exakt 278 dagar sen hade jag en fantasktiskt bra dag, nämligen min student dag, dte var fest.
♥ Jag spelar fortfarande basket, (så klart?) men bröt ett ben i mellan handen den 8 feb så kan ej lira,
♥ Jag har varit på en enormt rolig bal med taxi dans.
♥ Jag har varit i finland på en extremt roligt resa.
♥ Sommaren 2008 var en otroligt rolig och bra sommar.
♥ Under hösten jobbade jag på fritslaskolan (MIN GAMMLA SKOLA) med alla gamla lärare. det gav.
♥ Jag har också en gång till lärt mej att acceptera och gå vidare. (Min hand)
♥ Ja, som sagt jag har glömt 99% eller så vill jag inte skriva om det...

Saker att se framm emot,
★ 117 dagar till systemet
★ 24 april FINLAND.
★ SOMMAREN

Älsklings bilder, från henris data.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback