Nu när alla andra bloggar...

Så börjar jag sakna min blogg mer och mer!
Det är ju lixom en bra sak... jag vill blogga varje dag.
haha, men dte kan man inte alltid göra...
Men ja nu är det 100 - 23 dagarsendan jag skrev...
Så jag får väl skärpa mej...
Nu är det ju massa sekr som kommer hända i mitt liv...
Student, bal.. och massa annan skt!
Jag och min henri har i alla fall varit ihop offisiellt i 3 månader och det känns hur bra som hälst.
Vi har sjukt kul.
Just nu sitter jag och skriver på en svenska uppgift....
As drygt men den ska va inlämmnad i dag så lika bra att börja med skiten! hahah.
Men ja nu ska jag glida vidsare...
Vi hörs?
Puss...
Fan ärtan loyaoyten vill jag ha ändrad!

image415

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback