I går va en riktigt städ dag.


Det är ju sådant som behövs om man vet att ngn ska komam hema typ.. henri:)
Hahaha, rensade bort alla kläde från golvet, dammsög och dammade.
Sen städande jag även fint hoss fiskarna! De blev nog glada....
Ja men före det så var vi ju i dalsjöfors.. herregud, fan det finns mkt fint därr.
Köpte en massa saker men dte är ju kul!

Ja i går annars, hm... va gjorde jag?
Typ ingenting pappi hjälpte mej att pluigga lite och ja sen somande jag gott typ....

I dag så kom jag till skolan vid 8 tiden... pratade med konfa t på bussen.
hahah hon är så rolig!
Fan vi måste besöka the old spagetthi... så vi får se ROJ.
Hahaha!
Ja... sen pratade jag med johan, han vet inte vad han ska sätta för betyg nu när jag inte kan vara med...
Men ja vi får ju se!
Nu ska jag redovisa mitt barn i sorg arbete... och ja hello yes det ska bli kul?!
Men ja vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback