Då va denna dagen kl 15.00

Ja, i dag  vaknade vid 9 tiden.. gött med sovmorgon:)
 Har sovit bra i natt om man ska tänka på foten lixom... men ja dt är som dte är bara at kämmpa på lixom!
Men ja anars då... jo  sen farde vi till kinna jag och mor..
köpte prese  till axe...
 å sen va ja i skolan.. hade midbas det handlade om parkinson...
och typ... diabetes...
det va kul och intressant..
sen va vi nere på mm och shopade lite:)ahsen hade vi religon.. fast vi hade ingenting..
ska va inlämmnat om en vecka i morgon så det är la ba att börja nu:)
 Heheh.. sen va ja me svea ho visade mej simons hus...
och sen så åkte jag till anri..
han jobbar och kommer hem vid 5 typ:)
 så jag har diskat lite och så... och nu så ska jag snart ta ett bad!
det ska bli skönt...
ja... kommer ba chilla i dga ska bli skönt!


Sådant fint badkar han anri.... hahaha :)
puss.

Kommentarer
Postat av: Anki

Lät soft det där du ;)
Bara krya foten nu du är snart tillbaka!
Miss u !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback