Jag önskar!

Sol ute sol inne sol i sinne / rudolf.
Jag önskar...
Att det älltid skulle kunna vara helg!
Det hade varigt så mkt roligare då!
Att man bara behövde spela match, och sen ta det lungt och göra vad man ville.
Det skulle ju fan varigt det optimala!
Haha.
Ja men ifalla fall..
Kanske borde skriva ngra rader om helgen...
I fredgas, så var jag bara och tränade och sen tog det lungt...
I lördags så spelade vi match då mot kvarnby...
En väldigt konstog matche..
Men vi vann ifal med typ 6 p då det var ju bra det !
Sen efter matchen... så åkte vi till donken haha, tha famely and me.
Haha.
Så gött var det
Ja.. och sen efter det var jag hemma lite..
Va uppe hoss tette lite och hämta lite saker ovh sen ja...
Så åkte jag bussen 19.46 till torsken..
Å så va vi där å för ferra liitee..
Rätt kul faskikt!
hehe. Ja.. sen så..
Åkte vi till lounge...
Och så senare träffade jag konfa tette där med och det va ju fett roligt...
hehe. Jerer hon var the chaffis of the night
hehe.
Så det va soft.
Sen samlade jag kraft och vågade ringa ett samtal...
jaa...
Jerre körde hem mej på söndagen till ferchla!
haha.
Och ja... Fanni och onto va hemma å vi käka vofflor.
SÅ GOTT.
ja.. sen så typ chillade jag lite och tänkte en MASSA.
haha.
OCh sen så skulel jag jobba 16;00-20;30 och det gjodre jag fett gött
Lite extraa pengar asså!
Aah ok sen så åkte jag upp till kussarna.. kalla fyllde ju nyligen och hugo med.
Så ja.. jag va där värsta länge...
Sen kom jag hem och sen satt jag på facebook typ aslänge...
haha å sen så sommnade jag typ.
Jag typ försov mej i dag och missade första lektoonen som det visade sig att vi inte ens hade.. fast vi ghade det tydligen.
Ja.. skit skummt!
Men ja... sen i dag så har jag fixat massa.
Känner mej stolt.
Har fixat bort historian...
Så jag slipper läsa det..
För asså..
jag fattade verkluigen ingeting
och bår lärare i det ämnde var inte den bästa...
Så jag ska läsa idrott och hälsa B istället.
Så det blir nog mycket bätter. Så på måndagar slutar jag jätte tidigt fram över!
Så skönt.
Aah, arre är nere å hälsar på ärtan... så han ska hämta henne i skolan så jag får skurre hem
Så gött .
hehe.
Jaa men nu måste jag skriva ut et schema så jag har RÄTT!
Hahah.
Och ja... måste göra religion i dag med..
vi har ju tydligen inlämning i morgon:s.
Men men.
Det sk anog gå bra man ska tryp bara skriva massa om djurförsök så det löser sig nog.
Vi hörs / Hilllllllllllä! Puss. h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback