Nu så måste jag verkligen städa i akvariumet!

Hahah, Pumpen har lixom slutatat att fungera... så ja... 
tur att jag har en extra ppummp som man kan ha så länge!
Haha, men ja nu ska jag ifal städa lite och göra fint hoss firrarrna..
Jag tänkte plåta dem lite ngn gång men jag vet i fan hur jag ska plåta..
Va inne å kollad epå en akvare blogg jävlig intressant faksikt...
Å han hade massa  bilder på alla sina akvarium å massa saker..
Kul han hade även plåtat fiskarna...
Tänkte ifal skriva vad jag har döpt dem til..
Hhaha,  både för mitt egna minne och ja... kanske för att det är kul?

Ålen                   Ingea Namn!          Mini Molly                         Gösta                  Ile Å Ale
                           Ärtan upp till
                                 bevis!
Sen har jag även en haj och 2 gula fiskar som inte har ngt namn....
 MEn ja!  Städ time nu!

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Det är ju inga riktiga sabbel tandade gul firrar, men fan dom är feting söta! Kan dom inte få heta Basshunter, (och du där)Bettan (tat lugnt) och VALON? HAHAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback