Hur busig? LOL.

Hur busig är du?

1. Druckit alkohol?
JA [x] NEJ [ ]

2. Rökt en cigarett?
JA [x] NEJ [ ]

3. Sovit i samma säng som de andra könet?
JA [x] NEJ [ ]

4. Pussat någon av samma kön?
JA [x] NEJ [ ]

5. Lyssnat på Emo musik?
JA [x] NEJ [ ]  Öhh ah  va fan dte nu är?!

6. Känt dig som inget?
JA [x] NEJ [ ]

7. Lekt Kurragömma?
JA [x] NEJ [ ]

8. Testat droger?
JA [ ] NEJ [x]

9. Ljugit för dina föräldrar?
JA [x] NEJ [ ]

10. Ljugit för en vän?
JA [x] NEJ [ ]

11. Smygit ut ur huset utan lov?
JA [x] NEJ [ ]

12. Gjort något olagligt?
JA [x] NEJ [ ]

13. Skurit dig själv?
JA [ ] NEJ [X] Haha, NEJ iså fall om jag hade velat dö hade jag gjort ngt som är lite mer drasktiskt!

14. Skadat eller sårat någon?
JA [x] NEJ [ ]

15. Varit ute längre än du var tillåten?
JA [x] NEJ [ ]

16. Fått böter?
JA [ x ] NEJ [ ] det har jag säkert...

17. Somnat framför datorn?
JA [x] NEJ [ ]

18. Haft en vild fest?
JA [ x ] NEJ [  ] ja har vat med på MÅNGA vilda fester!

19. Druckit mer än 5 öl på en kväll?
JA [ XXXXXXXXXXXXX ] NEJ [ ] HAHAHA, inget slår gbg galaset det backyard babies spelade!

20. Laddat ner musik?
JA [x] NEJ [ ]

21. Kallat någon för slampa/hora?
JA [x] NEJ [ ] Kanske ngn gång tyst för mej själv... eller uttrycjer jäla HURAAaa... Haha kanske.

22. Skrämt någon?
JA [x] NEJ [ ] HAHA, jag glömmer aldrig när jag skrämmde alex hon typ dog.

23. Skolkat?
JA [x] NEJ [ ]

24. Ljugit om din ålder? Vem har inte det?
JA [x] NEJ [ ]

25. Smitit från notan?
JA [X ] NEJ [ ] Hmm, jaa typ? Vi sprang från en svart taxi en gång... menb va skulle han gö?


Totalt antal JA: 20
1-5 JA = MES
6-10 JA = DUKTIGT
11-15 JA = BUSE
16-20 JA = AJ AJ AJ...
21-25 JA = DÅLIGT INFLYTANDE hum.....

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Jag förstår inte, vadå? har jag dåligt infyltande? HA HA HA HA HA HA HA! jag fick 21 JA! ;P

Postat av: alexandra

HAHAHA när skrämde du mig?!?!?!

2007-12-12 @ 17:52:27
URL: http://backtobasic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback