Hjälp mej och fylla i !

Komplett namn: Agnes Helena Andrea Lundberg
Moderklubb: Marbo Basket
Ålder: 18 år
Meriter: Jag har spelat ett 20 -tals U15/u16 Landslags matcher.
Udda merit: Jag har faktiskt ridit i sju år!
Yrke: Går sista året på barn och fritidsprogrammet.
Familj: Mor och far + tre systrar och en hund.
Coachen om spelaren:
Sån här är jag:
Favorituttryck: Ah men det va ju FÖR roligt...
Jag drömmer om:
Favoritordspråk: Hoppet är det sista som lämnar människan.
Vem i laget tar du helst med dig till en öde ö och varför?
Dricker jag helst: En kopp te med honung.
Favoritklädesmärke: Jag har nog ingen favorit direkt...
De här visste du inte om mig:
Bästa basketspelare jag spelat med: Martina Hedin, hon var bra på ALLA sätt.
Bästa basketspelare jag spelat mot: När jag spelade U 16 Em i Estland, mötte vi en tjej från Slovakien, hon var stor som en lagårdsvägg men hon var sjukt duktigt och väldigt stark.
Roligaste basketminnet: Måste var när vi vann Scania Cup 2004.

Det här gör jag helst på en ledig dag:
Favorit-tv-program:

Favoritfilm: Love and basketball är bra. Men den riktiga favorit movien är så klart Smala Sussie. SÅ bra!
Hon gör störst framsteg av Marbospelarna i år:
Reser gärna till: Till en skidort och åker skidor i en vecka!
Dold talang:
Det visste vi inte om en dina lagkamrater:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sån här är jag: BRUTAL och har LIVSGLÄDJE!

Jag drömmer om: OM ETT LIV I PARTYDUSET!

De här visste du inte om mig: JAG HAR EN PARTYTARM!

Det här gör jag helst på en ledig dag: FESTAR!
Favorit-tv-program: GREY'S ANATOMY!

Dold talang: LYFTA PÅ ETT ÖGONBRYN!

2007-11-16 @ 08:16:38
Postat av: Ärtan

Ah, du fattade nog att de var ifrån mig den första kommentaren! :P iaf det var jag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback