En Uppdatering vad som hänt sen den 8 oktober...

En Uppdatering vad som hänt sen den 8 oktober...


Typ..ja.
Jag har då bytt från Historia A till Idrott och hälsa B...
Jag har vat i luleå... en hel helg och åkt tåg i typ 25 h...
Men dte v akul det med.
Paratade i telefon typ hela helgen...
13 oktober spelade vi mot malbas och ja va ju inte med eftersom att jag fortrfarande va i tåget... ja chillade mest den helgen!
Skrev prov i medbas...
Jobbade på solgård den 17 okt.
Pappi fyllde är den 20 och så jobbade jag även.. fats på lärkan,,,
Den 21 spelade vi mot sanda... och vi vann med elva p!
Jag va fan rätt bra den matchen... gjorde typ 10 p och tog la 8 returer typ.. och ja fick 3 knallar...
22 Skule vi ha muntlig redovisning.. men så blev dte inte för jag blev arg på inger och fick typ ett utbrott.. haha så vi fick flytta det...
23 hade vi religions porv.. vet i fan hur dte gikcm men...
24 hAde vi helsopedagokiks prov.. jag vet inte jag bröt ihop.. fan va arg jag blev blläää!
26 Fyllde mormo år och hon blev glad för blomman och chokladen hon fick
Den 27 så... spelade vi match hemma mot äli.. ursaa... ingen bar match av mej spelade ba 17 minne typ.. kom inte in imatchen.. men ja.. va fan det dög! Kul för de andra.., sen haha va vi på för ferre i svenjunga... och ja.. jag blev full som ett svin.. och sen sova jag lite å sen pkte till kulla berg å dansa som fan... och ja... det va kul kollad epå mange sh,mit... fett nice! haha
Jaaa sen skulle jag sovit hoss ngn som inte öppnade dörren så jag fick gp frpn skene till kinna mitt i natten,,, men ajg överlever allt! Ähh...
Ja ja.. somnade i en soffa och ja vknade dan efter och trode klockan va en toimma för mkt så jag skundade mej för sklle med tåget.. men det va sen dagen som man skulle ställa om klockan.. så ja.. hehe sen jobbade jag på kvällen dne 28...
29 hade vi lov... och eller ah alla handra hade dte haha jag va å jobbade på mellangården i viskafors.. tervligT! haha sicka minnenn man har där i från.. ahha va heter utter ÄRTAN tex. hahaha. Ja...
30 ok. Så åkte vi upp till sthlm... och spelade mot solna.. det va fakiskt.. men ja hyfsat drygt.
Dagen efter alltså den 31 så åkte jag till solgård och jobbade ne lång dag det va fett jobbigt eftersom att jag inte hade sovigt ngt typ...
Ja det för sta november så jobbade jag på NORRGÅRDEN.... kul som fan va det...
Jaa... på fredagen assåå den 2 så åkte jag till lager 157 med mor å klara å ante... jag köpte ett par skor typ.. och ett linne.
Sen gick jag ute med tette på swing.. och dte va hårdrockskväll.. och jag heead banga länge som fan! å jag hade skit kul. En hårdrockare sa att jag va skit söt.. och vi dansade lite... haha sen när jag skulel hämta ut min jacka.. så såg jag att han hårdrockaren som jag danase tidigare med... hahah... stod framför mej.. så ja petadae på han å gav han en puss typ... å sen sprang jag där i grånn.. värsta hämtat ur en film typ.. han ba neeeej vänta! hahaha typp.. och jag sprang. haha. Ja juste. jag kastade även en glas flarre uppe ifrån andar våningen.. och loskade en ful tjej i huvudet... aj aj . hillä inte bra men v afan... ähhhhh. Ja.. sen kom tettes pappi å hämtade os...
den 3... va det halowen... okej jag vaknade med kraftig nack ont... och ja... gick upp åkte till inna kolladepå matcjen och ka åkte hem.. åt lite mat.. och sen så frågade tette om vi skulle gå ut igen.. ja ba ja men varöfr inte! hahah spel ledig helg å allt! hahah! ja men sen.. så aahh.. gjorde vi det va hemam å gorde oss snygag typp sen drog vi in.. gick till ett rumm och kök och det va fett soft... tpog varsin 8,5 cider! det du ärtan! fan viken fart det böev i en efter ngra sånna! haha... sne kom ngra tervliga killar å joinade os... jaa.. fick ngra annannas shhots.. fett gött.. å vi vat kvar på ett rum å kö hela kvällen.. tete blev as oakcad så hennes mamma kom å hemtade henne.. men ja.. jag hängde med de andar dudesen.. å den va soft! hahaha
den. 4. Käka midda hoss mormo å aah.. sen jobabde jag på kvällen jobbigt! fan vinken jobb vecka jag har jaft! inte kosntigt att jag är trött. Ne nu ska jag upp å ta en jävlen.. haha du vet ärtan hahahha! Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Ärtan

HAHAHA YOU GO GIRL! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback