NYÅR 2006!

NYÅR 2006!
Å Vi hade sjukt kul på nyår!
Va hemma hoss ida, mkt trevligt!
Hände dock en del insidenster:
- Kajsa [L] Admir... kanske för för mej att lägg upp en bild?
- Hille å torsken prata sthlm:ska. En fras som ar vädligt vanlig. - Eyy Torsken ska du ha lite chirre?`
- Lukas va där han satt i en fotölj halv deckad och klappade katten Lukas.
- Ja, torsken, lucas å viktor om jag inte minns fel, haha skulle gå ut och gå... jag fick syn på en fyverkeriskyllt... och tar den å skriker heja elvsborg... för det hade precis gått för vi ngra göteborgare.
- Väldigt god mat, salladen var SVIN god.
- Jag sov hoss ida... tänkte att jag skulle sova så här fett länge... men så vaknar jag av ett as garv... haha dt va kajsa som inte sov å då var la kolckan halv 8 lr halv 9? ah jag vet i fan men ngt sånnt va dt.. sen städa vi huset å jag städade det va sjukt... hehe men dt va bara för att vi lyssna på musik:)

Ja så kanske man kan sammanfatta nyår?


Kommentarer
Postat av: JERRE:)

NYÅR VA KUUUUL:) klockren bild;)

2007-01-17 @ 11:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback