KÖP ALDRIG!

KÖP ALDRIG!

Fy fan va jag är irriterad!
Köpte den där telefonen för nart ett årsen och den har bara KRÅNGLAT hela tiden.
Dt är så störande.
Jag har säkert haft inne den på lagning 7 gånger men fy fan.
Nu har den pajjat totalt går inte ens att ringa efter som att 789 funkar inte!
Å Men ser inget å AAAAAAAh jag bli så frustrerad...
Kan inte skriva medelanden man kan inte göra ngt..
Inte ens läsa medelanden...
Så tänkte jag vara lite smart och ha min gamla telefon...
Men så är ju kort fan sperrat...
Å det värsta är att jag har en bindningstid på  18 månader:s.
Som jag måste betala 168 Kr... FY fan...
Kan ju lika gärna slänga av fengarna lr äta upp dem lr göra ngt annat!
Ne slut på klagandet!
Nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

vilken fin blogg du har (:

jag har också en nln89.blogspot.com

hörru! vi vann bara med fyra över skuru igår :S
dom är helt svåra att spela mot, sjukt hetsiga.

hare gött krigarn!

2007-01-15 @ 20:25:46
Postat av: natta aka krigarn

Hej!

vilken fin blogg du har (:

jag har också en nln89.blogspot.com

hörru! vi vann bara med fyra över skuru igår :S
dom är helt svåra att spela mot, sjukt hetsiga.

hare gött krigarn!

2007-01-15 @ 20:25:51
Postat av: natta aka krigarn

Hej!

vilken fin blogg du har (:

jag har också en nln89.blogspot.com

hörru! vi vann bara med fyra över skuru igår :S
dom är helt svåra att spela mot, sjukt hetsiga.

hare gött krigarn!

2007-01-15 @ 20:25:51
Postat av: natta aka krigaen

oj. jag vet itne varför det blev 3 gånger

aja (:

2007-01-15 @ 20:26:46
Postat av: Anonym

hahah du kan ju inte stava hehe men väldigt fin blogg :D

Postat av: Andrea

Tja Hille= ) varför ska man inte köpa den mobilen?

2007-01-18 @ 14:23:44
URL: http://andrea11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback