Elias.

Elias.

Elias, han är en utav dem där som inte kommer att försvinna..
Som alltid finns där...
Igår hade vi ett extremt långt telefonsamtal om sjukt många saker...
Dt va sjukt kul att prata me han...
Så är ni vet verkligen om allt gammla minnen tex...
Sånnt som man ska komam ihåg på studenten å bara prata om....
Jag glömmer alldrig när vi va i villan-> Ett hus som klubben äger.
Vi va där å skulel koll apå film jag va ihop med markus då och så va elias me för han va typ alltid med...
Jerre va ihop med bengt.
Så typ hade jerre åkt hem å så skickade hon ett sms till beng för atts kriva ngt ah jag vet inte va dt  va hon skulle skriva men det  va ngt ifal...
Å jag  ba ne jag ska kolla va hon skrev först!
Haha, så jag to bengts telle å  ba sprang mot dörren...
Problemet va att dörren va låst och dt va en glas dött..
Så jag krossade hema glas rutan.
Inte så där hel smart..
fy fan va jag skäämmdes.
och ONT gjorde dt me! haha.
Typ en sån grejj...
eller när vi va ute å det  va as kallt å han hade shorts på sig å han berättade sina drömmar...
om Påsken och när dt skulle till barceslona...
haha Komsikt.
Va fan va dt mer vi prata om jo HAHA.
En massa annat fast dt kan jag inte nämna här asså..
det håller inte.
Men elias ifal.
Han är väldigt speciell.

Kommentarer
Postat av: alexandra

fy fan va komiskt. ;D HAHAHAHA dörren jag döööör.
OCH DU VA iuhop med markus alm OCH jerre VA I HOP MED BENGT hahahahaha asså de e fan toppen av allt

Postat av: elias

heheh.. hehehe. hehehehe.. alex gick igång på de.. hehe.. men hon nämnde inget om lilla söta elias som texten HANDLAR OM!!.. =) hihi.. elias o hille

2007-01-16 @ 17:50:21
Postat av: elias igen

MEN... hela medelandet kom inte fram.. gick inte göra ett hjärta me en pil o 3

2007-01-16 @ 17:56:29
Postat av: elias ännu en gång

aja.. ELIAS v HILLE (såå funkar la som hjärta me..)

"fan va gammla vi är" hehehe

2007-01-16 @ 17:57:09
Postat av: Hille

Ja men vi är fan gammla!

2007-01-16 @ 21:26:10
URL: http://thewayyoumakemefeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback