Urf feeling.

image384
haha
men jagigår eller i förrgåt.. så var ju ute på natten typ..
Kände att jag  behöde frisk luft för att andas...
satte mej under vårat garrage tak och hörde hur det regnade på taket.
Lät precis som om man var i ett tält...
haha den morgonen när vi vaknade upp och ALLTING var typ blött...
Och jag snodde typ en pressening av ngn stakcare..
Hela cämping områder förvandlades till en gytjepöl på bara ngn timme...
Under senaer av den kvällen så hittade jag en blå filt..
jag däckade även i ett stort militärfilt..
Sen vaknade jag up..
hah det va då  jag fick syn på min vän norrmannen richard.
komsikt.. för allt hänger ihop..
I dag när jag städade hittade jag panbande som jag fick av han...
haha jah fick äen fram min krigar pinne hur garderoben och så tog jag en extra titt på min snygga urf planch!
Imorgon så släpps biljetterna till festivalen 2008...
Jag vil ju klart dit!
men tänker ju inte gå själv..
Millan å avestagänget ska la säkert dit..
men ja..
va fan jag vill ju ha med samma gäng som förra året licom!
haha.
Elias viste ju inte om han skulle åka..
Jag hat rto inte pratat med så mpnga mer om det..
Men ja nu ska jag ut!
Ha dte bra!
Å haha fan komsikt läs ärtans blogg om fritsla jag DOG typ!
hahaha
Lov you sis.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA HA! de blommiga!

2007-12-03 @ 00:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback