JÄVLAR kolla in MALEN:O


 Asså, herre gud det  här är ju fan bland det  största jag har  sätt :o!

fan va sjukt...

haha jag pratade med ärtan när jag åkte tåg hem från träningen och så kom vi in på  fiskar...

Å  om attt "Ålen" ska flytta till mamma lalias jobb...

det sved att höra må jag säga!

Men sånt är livet... jag  her ju  ifal min lilla ålle...

Han går ju fan inte ens att jämföra med den här enorma jätte fisken!

fan va sjukt...

men ja!

haha tänkte  lägga in lite bilder på mitt akvarium sen..

heheh Komsikt..  jag va inne på värsta akvarium bloggen som ärtan läknade..

Kul kanske kan få lite tips lixom:)

hehe ne fan nu vidare till att städa!

Ha dte bra hörs sen. Love.


Kommentarer
Postat av: Ärtan

Men ålen nr2 kommer ju flytta in till mig. Ålen nr1, som jag sa innan, han har tagit steget ut i de stora livet. han kan inte bo hemma hos mamma for ever!

Postat av: hhill

hahah
ne fan dte
har du
rätt i:)

2007-12-07 @ 22:12:55
Postat av: Anonym

hille (L).

2007-12-10 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback