Jävla ALE OCH ILE.

image405
Nu är hon fanemej död... helvete. Jag råkade döda hennes små barn genpm att sätta dem i ljummet kranvatten det var två stycken fina yngel... Fan. Och nu till min förvånan.. ser jag att dte ligger en halv äten fisk på botten...
Hon var mycket svår att identifiera för hon var  baa helt vit!
Satan asså...
Men va fan...
Bara att ta nya tag.
det  va Ile Å ale som käka på henne när jag såg... så de va sökert de som dödadde henne..
Fan de äter ju fan som krokodiler jämfört med igelkottar!
ja ja...
Blezz.
image406

Längs till höger upp... sr ni ile och där nere alle... och i mittrn så är det mini molly surviver!


Kommentarer
Postat av: Lol

7 svordomar i inlägget ajja bajja

2007-12-20 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback