Dagen har varit så här...


Nu sjag jag  berätta lite ur dagen.
Hahakomsikt låg kvar i sängen lika länge som vanligt fast typ lite längre!
öhh, ja, trog med mej lite plättar som va över sin i går...
Träffade ärtan utanför bussen
Och pratade med hon hela bussresan.. för roligt lixom!
Haha.
Sen på bg, ah fan dte  va ok i dag.
Sen till praktiken för att äta lunch med elin jerre å emma.
Sen till kaskad för att  simma och  bada och  basat!
Ys det  va skönt.
Sen... tog bussen till varuhus 1!
haha och jag fyndade faktiskt!
Sen hoppadepå nästa buss och så ringder min telle.. å så  är dte  alex.. fan va glad jag blev asså:)
 Vi pratade  en bra stund och det var mkt kul!
Sen så ringde konfa tette å  vi  tjötade lite!
Haha.
Sen kom jag hem och  gjorde en rabarber och  blåbärs paj utsökt!
Medans andra var ju hel störd.. men ja..
Sånt man får leva med.
haha.
Nu så lodar jag å  är sugen på en du vet vad ärtan...
hahah men ja!
Fan over and out!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ärtan

ah men fan va sgt, jag lämnade iskolan ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback