Posten.


Men gud vilken trevlig människa!
Jag blir så glad!
Jag har fått bananen hur bananskalet nu och har börjat med att söka sommar jobb...
har mailat till de flesta förskoloer/fritidshem här i mark nu och även äldre omsorgen och handicapsomsorgen.
Löken tipsade mej att söka sommarjobb på posten och det tycket jag läst com en kul grej...
Så jag ringde upp till posten i sthlm och bad dem koppla mig till skene... posten
Kolockan var runt fem när jag ringde så det va ju inte så troligt att dem skulle svara...
Men det gjorde det.
Det var en Man som hette Ulf Svensson, en mycket terclig man och han var så vänlig att prata med.
Han berättade massa saker och jag berättade lite om mig själv och det va väldigt tervlig att prata me han.
Tyvärr så kunde jag inte på något sommarjobb på posten eftersom att de hade redan gjort klart allting redan i februari... så fan det gäller att börja i tid!
Det får jag tänka på nästa år!
Men ja. mycket travlig man det där.
/hillä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback